Rosgal BLACK FRIDAY SALES

http://www.adatestuje.pl/2017/11/rosgal-black-friday-sales.html


Promocje z okazji Czarnego Piątku nadal trwają. W większości sklepów trwają mega promocje - więc warto z nich skorzystać. W Rosegal również można wyhaczyć kilka perełek za grosze. Warto zajrzeć na  black friday sales czy black friday sale 2017. Na pewno wpadnie Wam coś w oko. Klikając w black friday deals albo black friday deals 2017 przeniesiemy się bezpośrednio do mega wielkich promocji i wyprzedaży.     




Święta zbliżają się wielkimi krokami. Pora na porządki, dekorowanie domu i szykowanie prezentów. Dzięki Rosegal jest to dużo łatwiejsze. Pokażę Wam kilka pomysłów na dekoracje świątecznego stołu, a także kilka oryginalnych kreacji. Jesteście ciekawi?


W ofercie sklepu możemy znaleźć wile sukienek, bluz, swetrów z motywem świątecznym. Warto na te kilka dni wejść w tę niezwykłą magię i ubrać jedną z tych rzeczy. Najbardziej spodobały mi się sukienki, wyglądają bardzo oryginalnie.















Przed Bożym Narodzeniem należy także przygotować dom. Służą nam do tego liczne dekoracje, dzięki którym jeszcze bardziej poczujemy świąteczna atmosferę. Warto ozdobić także stół przed nadejściem gości. Dla mnie pieczenie pierniczków jest jednym z obrzędów przed świętami i nie wyobrażam sobie, aby mogło tego zabraknąć. Już podczas przygotowań spędzamy czas z rodziną i jednoczymy się podczas przygotowań. Warto cały rok czekać na te kilka niezwykłych dni.



 













A jak tam u Was trwają świąteczne przygotowania? Prezenty już gotowe? Na koniec mam dla Was kupon zniżkowy -10% - 20%, zniżki na hasło: RosegalChen. Miłych zakupów :)







Testerka Adrianna

1 komentarz:

  1. Mają spory asortyment! Mam trochę rzeczy od nich i ze wszystkiego jestem zadowolona;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)