Twinkle Deals Na każdą okazję wishlista #1





Wkrótce Sylwester i Nowy Rok. Czkają nas bale karnawałowe. Poszukujemy odpowiednich kostiumów i charakteryzacji. Niestety, kupione przebranie będą czekały w szafie do przyszłego roku. Myślę, że takie kostiumy zaprojektowane i wykonane samemu, zrobią dużo większy efekt niż te kupne. Dlatego pomyślałam, że można stworzyć taką stylizację, która z odpowiednimi dodatkami, będzie tworzyć niezwykły, balowy klimat. Tym razem są to produkty ze sklepu Twinkle Deals. Będziemy mogli założyć ją na Święta Bożego Narodzenia, Andrzejki lub do cioci na imieniny. Dzięki temu, że stylizacja jest uniwersalna może służyć nam przez cały rok.






Jej głównym elementem jest czerwono-czarna sukienka. U dołu jest rozkloszowana, a jej górną część wraz z krótkim rękawem wykonano z czarnej koronki. Takie połącznie daje bardzo ciekawy efekt. Sukienka prezentuje się doskonale i od razu przyciągnęła moja uwagę. Podkreśla biust i biodra. Podczas tańca wygląda przepięknie. Żaden mężczyzna nie będzie w stanie oprzeć się wam w tej sukience.








KLIK








Najlepiej pasują do niej czarne lub czerwony buty. Ja wybrałam czarne szpilki z nietypowym wzorem. Wyglądają bardzo efektownie i wydłużają nogę. Najlepiej wyglądają na gołej nodze, ale myślę że z cienkimi rajstopami również będą wyglądać doskonale.



KLIK







Oczywiście, nie może zabraknąć dodatków. Tym razem wybrałam srebrne, kryształowe kolczyki, pasujące do całości. Dodają one niezwykłego uroku.





KLIK






Ostatnim, lecz myślę, że dla kobiet najważniejszym elementem, jest torebka. Ja wybrałam zwykłą, czarną, małą torebkę, do której zmieszczą się najpotrzebniejsze rzeczy. Oczywiście do tej stylizacji będzie także pasować kopertówka, czy inna bardziej błyszcząca torebka. Ja jednak wybrałam zwykłą, czarną i myślę, że pasuje do tej sukienki doskonale.






KLIK







Taka stylizacja jest uniwersalna i możemy wykorzystać ją na wiele okazji. Na Halloween możemy dodać skrzydła, zęby wampira oraz odpowiedni Makeup i przebrane gotowe. Poza tym jest doskonała na wyjście do teatru, kina i na wszelkie inne okazje. Sukienka od razu mi się bardzo spodobała. Dla mnie rewelacyjna. A Wy macie już jakiś pomysł na kostium?




1 komentarz:

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)