PIŻAMKOWO - wishlista Rosegal #5




Myślę, że mimo tego, iż w pewnych miastach śnieg jeszcze nie zawitał, to w powietrzu czuć mróz, a polarne powietrze sprawia, że noce są bardzo zimne. Na szczęście znalazłam doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny, aby było nam miło, ciepło i przyjemnie w łóżku i nie tylko.



Na stronie Rosegal dostępnych jest wiele propozycji ciepłych i kolorowych piżam, dzięki którym będziemy mogli cieszyć się wspólnie spędzonym czasem gronie najbliższych. Są one bardzo kolorowe, niektóre nawet zabawne. Później mogą nam posłużyć jako ciekawe przebranie :) Powiem szczerze jeszcze takich piżam nie widziałam i myślę, że fajnie byłoby zejść na dół, na świąteczne śniadanie i aby każdy miał taką sama piżamkę. Jednak nie wiem, czy mężczyźni byliby chętni aby założyć piżamkę żyrafę, czy nosorożca. Myślę, ze mój nie dałby się przekonać :P A Wy co o nich sądzicie?


KLIK







KLIK







KLIK







KLIK








KLIK







KLIK







KLIK







KLIK







KLIK





Więcej inspiracji znajdziecie na stronie sklepu. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was przekona się do zakupu takiej piżamy. My już daliśmy się skusić :)



11 komentarzy:

  1. Pierwsze trzy są odjazdowe :D Sama miałam gdzieś w szafie kombinezon w łatki. Był milusi, ale niezbyt wygodnie się w nim spało :D Najlepsza piżama to t-shirt i dresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżamki są superowe. Najbardziej podobają mi się słoniki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się piżamy z motywem świątecznym, ale ogólnie nie używam żadnych mimo spania przy uchylonym oknie. Uważam, że lepiej się śpi, kiedy w pomieszczeniu jest chłodniej. W takich piżamach chyba bym się zapociła (szczególnie w pierwszych dwóch propozycjach) Pozycja siódma przydałaby się do fajnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam taką jakby z pluszu, boziu jaka cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pidżamka w krokodylki skradła moje serce, sama chciałabym taką pod choinkę <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama ostatnio pokusiłam się na zamówienie piżami, tylko nieco innej, bo satynowej (spodenki+koszulka) w kolorze pudrowego różu :D Poklikałam, życzę owocnej współpracy :*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad! Sztos ^^

    http://start-afire.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekły te żyrafy! <3 Już sobie wyobrażam mojego męża!;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciepłe i śmieszne piżamy, które idealnie sprawdzą się na zimowe wieczory i noce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)