Stylizacja idealna haul zakupowy z Zaful #6




Niedawno byłam zaproszona na urodziny mojego chrześniaka. Już kilka tygodni przed zastanawiałam się, w co ja się ubiorę, aby było mi ciepło i wygodnie, a jednocześnie elegancko. Na szczęście Zaful znowu uratowało sytuację. Kilka dni przed całym wydarzeniem, przyszła ostatnio zamówiona paczka z Zaful. Dzięki temu miałam już gotową stylizację, która spełniała wszystkie warunki J. Wystarczyło jeszcze dobrać biżuterię, torebkę i w drogę. Zestaw nadaje się na każdą okazję, zwłaszcza dla osób takich jak ja, które nie przepadają za sukienkami i spódniczkami. Do kina, czy na spotkanie z przyjaciółmi, będzie jak znalazł. Tunika jest szeroka i bardzo rozkloszowana w moich ulubionych kolorach. Jest w niej ciepło i wygodnie. Na zimowe dni można pod nią włożyć golf i będzie nam jeszcze cieplej. Pod spód wybrałam body, które już mieliście okazję poznać. Do tuniki doskonale pasują czarne legginsy z pięknym wzorkiem. Wszystko wykonane bardzo dobrze, z najlepszej jakości materiału. Nie mam żadnych zastrzeżeń, a nawet powiem, że jestem z tego zamówienia bardzo zadowolona. A Wy co sadzicie o tej stylizacji? Wam tez udało się coś ciekawego kupić?




KLIK




















KLIK






KLIK









 


1 komentarz:

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)