Pomysły na prezenty walentynkowe dla kobiet

Walentynki już co raz bliżej, dlatego mamy jeszcze ostatnia chwil, aby kupić coś dla naszej drugiej połówki. Niedawno mieliście okazję poznać kilka pomysłów na prezenty dla panów dlatego dzisiaj pora pomyśleć o nas kobietach. Ten post jest także dla Was panowie. Nie zapomnijcie tak jak w zeszły roku. W sklepie Banggood na pewno znajdziecie dla Waszych ukochanych coś ciekawego.









Wydaje mi się, że najlepszym i najbardziej uniwersalnym prezentem jest biżuteria. Kobiety bardzo lubi nosić bransoletki, kolczyki czy wisiorki. Kupując coś takiego macie pewność, że ukochana będzie zadowolona, bez względu czym się interesuje.Tym razem wybrałam łańcuszek z bardzo nietypowy wisiorkiem w kształcie cudownego, kryształowego serca. Do komplety są kolczyki wyglądające identycznie jak naszyjnik. Taki komplet, do czarnej wizytowej sukienki jest jak znalazł.





KLIK



Uwielbiam perfumy i mam kilka swoich ulubionych. Bardzo się cieszę, kiedy otrzymuj perfum bez względu na to, czy jest to mój ulubiony zapach, czy jakiś nowy. Dzięki perfumom czujemy się pewniej, rośnie nasza samoocena i mamy lepsze samopoczucie. Dlatego panowie, jeżeli widzicie, ze bliska Wam kobieta jest smutna, kupcie jej jakiś perfum. Zobaczycie, ze tego nie pożałujecie :)



KLIK



Kobiety uwielbiają torebki. Możemy mieć ich bardzo wiele, a mimo to każda nowa sprawia nam radość. Zwłaszcza jeżeli taka torebka jest pojemna i będziemy mogły zmieścić w nią wszystkie niezbędne rzeczy. Zwracamy także uwagę czy torebka pasuje do naszego stylu i kolorów jaki nosimy. W moim przypadku byłabym zadowolona z szarej lub czarnej pojemnej torebki. Myślę, że jest bardzo ładna i nie tylko dla mnie to wspaniały prezent.




KLIK



Do tak pięknej torebki idealnie pasuje duży pojemny, pudrowo różowy portfel. Zmieszczą się w nim wszystkie karty i wizytówki. Także na drobne znajdzie się miejsce. Wszystko będzie poukładane i widoczne, nie tak jak w malutkim portfeliku. W torebce nie będzie trzeba go szukać, bo będzie od razu widoczny. Oczywiście oprócz tego, z jest praktyczny wygląda świetnie. My kobiety lubimy także takie praktyczne prezenty.



KLIK





Po całym dniu pełnym pracy w domu, zajmowaniem si dziećmi, gotowaniem, chcę mieć chwilę relaksu dla siebie. Dla mnie najlepszym miejscem jest wanna. Nalewam ciepłej wody i odprężam się, zapominając o troskach dnia codziennego. Bardzo lubię, kiedy woda jest z dodatkiem jakiegoś aromatycznego olejku, czy płynu. Jednak najbardziej ubóstwiam kąpiel z bombami widnymi. Woda jest zabarwiona olejkami, pięknie pachnie i doskonale nawilża skórę. W tak przygotowanej wodzie potrafię spędzić nawet godzinę, dlatego osobiście bardzo bym się ucieszyła z takich kul do kąpieli.




KLIK


Wydaje mi się, że każdy doskonale wie, ze kobiety bardzo lubią się malować, wyglądamy dzięki temu lepiej, a mężczyźni nie umieją na nas nie spojrzeć. Baź co bądź kosmetyki do makijażu si z używają, dlatego duża paletka cieni zadowoli niejedną kobietę.Taki prezent jest dość uniwersalny i możecie mieć pewność, że będziemy zachwycone.





KLIK







Mam nadzieję, że te kilka propozycji ułatwi panom zakup prezentów, tym bardziej, że zbliża się wiele okazji, w których takie prezenty będą doskonałym pomysłem. Wiem, że każda kobita jest inna i lubi co innego, ale wydaje mi się, że te prezenty są uniwersalne i zachwycą każdą z nas :) Więcej inspiracji znajdziecie na Banggood Fashion.




* 2018 – Nowe ubrania Banggood dla mężczyzny 35% TANIEJ


Kod kuponu: 577146


* 2018 - Nowe ubrania Banggood dla kobiet 60% TANIEJ


Kod kuponu: WISH0408


* 2018 - nowe buty Banggood 60% taniej,


Kod kuponu: 577146


* 2018 - nowe torebki Banggood 45% TANIEJ,


Kod kuponu: 577146

 

44 komentarze:

  1. Najbardziej przypadly mi do gustu portfele:). Swietne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje :) Mam tą zaprezentowana przez Ciebie paletę cieni i bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten różowy portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisiorek jest śliczny
    Zapraszam do siebie kochana ❤http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisiorek jest śliczny
    Zapraszam do siebie kochana ❤http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna biżuteria, uwielbiam dostawać perfumy, fajna lista

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne propozycje na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny portfel! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię dostawać perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam we wszystko :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie torebki i perfumy cieszą niezależnie od okazji ^^ A samych Walentynek nigdy nie obchodzę, bo uznaję, że uczucia powinno się okazywać codziennie, a nie od święta :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same świetne pomysły. Oerfumy maja ślicznu flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumki jak najbardziej i mnie by ucieszyły, z tym, że akurat tego konkretnego zapachu nie znam;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne propozycje :) choc ja na walentynki wolę obecność ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. portfele które pokazałaś są śliczne - dodatkowo do tego wzięłabym kule do kąpieli i relaks nie z tej ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa torebka mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się Twoje propozycje, każda kobieta była by zadowolona z takich prezentow

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne pomysły. Torebki i perfum extra :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedzialam nawet, ze na tej stronie sa perfumy. Ciekawe jak pachna. Szara torebka mi sie podoba i szary portfelik.

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie wszystkie propozycje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te torebki :) Bardzo mi się podoba ta malutka. Mój ulubiony kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfumy to zawsze dobry pomysł jeżeli zna się gust ukochanej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj walentynki już jutro :) Ciekawe jesteśmy czy dostaniemy coś podobnego do Twoich propozycji! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja marzę o wannie zamiast prysznica! O mamuniu ale bym leżała :) kosmetyków bym nie kupowała na tych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bardzo mi się podoba . Fajne ptopozycje

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie duże portfele, ale nigdy nie mieszczą mi się do terebki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne propozycje wszystko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, pomysłów na prezent jest mnóstwo! Dla mnie przede wszystkim liczy się pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  31. torba z portfelem ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo trafne propozycje prezentów. Ze wszystkich bym się ucieszyła :) Do tej listy dopisałabym jeszcze słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe propozycje, portfel mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  35. ten pudrowy portfel jest cudowny! ❤ uwielbiam kule do kąpieli, jednak zawsze mi ich szkoda użyć, bo tak pięknie wyglądają i pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O tak ! Bizuteria to zawsze trafiony prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kule do kompieli to według mnie świetny prezent

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne propozycje, pierwsza mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)