Pachnący świat herbaty

Witajcie Kochani!



Uwielbiam czas, kiedy mogę cieszyć się chwilą dla siebie. Mogę wtedy schować się pod kocem i na chwilę oderwać się od codzienności, obowiązków i zmartwień. Doskonale do tego pasuje ciepła herbata. Można się wtedy odprężyć i odpocząć. Tylko czy herbata jest w stanie dać nam tyle doznań? Sądzę, że tak. Wielu z Was z pewnością zastanawia się, jaką w takim razie wybrać i jaka będzie do tego idealna. Przedstawiałam Wam już kilka herbat, które są do tego doskonałe, ale ta, którą poznałam ostatnio, pobiła wszystkie dotychczasowe. Mianowicie jest to herbata od BASILUR. Otrzymałam dwie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Herbaty przygotowano w formie suszonych liści. Zapakowane są w przepiękne puszeczki, przypominające bukiet kwiatów z kolorową kokardką. Bardzo mnie one zauroczyły, tym bardziej że nigdy wcześniej takich nie widziałam. Po otworzeniu aromat herbaty czuć już z daleka. W środku znajduje się opakowanie z herbatą z takim samym wzorem jak na puszce.




Oprócz tego znajdują się tam woreczki do zaparzania, które są bardzo łatwe i wygodne w użyciu. Nie trzeba przelewać, czy odcedzać herbaty. Opakowanie z herbatą zamykane jest strunką, czyli bardzo szczelnie. Dzięki temu herbata na długo zachowuje swój aromat, no i oczywiście smak. W swoim składzie zawierają kwiaty, które są widoczne po otworzeniu herbaty i podczas jej zaparzania. Producent oferuje szeroką gamę herbat i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Jedna z herbat, którą otrzymałam, to 100% herbata czarna cejlońska, z dodatkiem kwiatów pomarańczy, róży, płatków amarantusa oraz nutą róży i bergamotki. Druga z kolei to 100% herbata z dodatkiem kwiatów pomarańczy, płatków bławatka i amarantusa oraz nutą truskawek i róży. Obie herbaty są przepyszne i bardzo pięknie pachną. Już niewielka ilość wystarczy, aby herbata była mocna. Dla mnie jest genialna, nigdy wcześniej takich nie piłam. Trzeba także wspomnieć o tym, że jest to doskonały pomysł na prezent na urodziny, imieniny, Dzień Matki i wiele innych okazji. Mamy pewność, że kupujemy sprawdzony i doskonały produkt. Na pewno każdy ucieszy się z takiego kolorowego i pachnącego upominku. Może być doskonałym dodatkiem podczas każdego towarzyskiego spotkania. Zdecydowanie polecam Herbaty BASILUR, które trafiły na listę moich ulubionych produktów.

Mam jeszcze dla Was małą niespodziankę. Jeżeli chcecie poznać smak herbaty od BASILUR mam dla Was 10% rabat na hasło:POZNAJBASILUR do wykorzystania na stronie www.sklepzherbatami.pl.


Całuski, testerka Adrianna

26 komentarzy:

  1. Na pewno by mi posmakowały :) ja bardzo lubię herbaty z TeaClub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem ogromna fanka herbaty, jednak post ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham herbatę. Herbata to coś co musze mieć zawsze. Dlatego na pewno te wypróbuję!
    pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbatę. Te prezentują się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się bez bicia, że nie pijam herbat. Nie to, żebym nie lubiła (chociaż jako dziecko rzeczywiście stroniłam). Teraz lubię, ale nigdy nie przywiązywałam do tego takiej uwagi.
    No dobra... zdarzało się raz, dwa, siedem... u mojej przyjaciółki, która jest (podobnie jak Ty) jakimś herbacianym maniakiem.
    Myślę,że śmiało mogłybyście sobie podać rękę.
    Dla mnie sam pomysł ''czczenia'' tradycji herbacianej jest exstra. Nie miałabym jednak cierpliwości poszukiwać aromatów, smaków ani ich porównywać.
    Zadowolić mnie może gruszka z karmelem (i czymś tam jeszcze) - nawet nie pamiętam, co to za seria - ale pijałam.
    Zaproponowaną przez Ciebie herbatkę, rzecz jasna polecę przyjaciółce - albo mam jeszcze lepszy pomysł - niedługo są jej urodziny, więc jak sama radzisz w wpisie - można spróbować zrobić komuś przyjemność takim podarkiem.
    Myślę, że będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie woreczki to fajna opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pijam herbaty haha,ale obserwuje i czekam na wiecej!
    +zapraszam do siebie REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem uzależniona od herbaty, za to kawy nie znoszę. Myślę, że muszę spróbować tych oryginalnych smaków herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny zestaw herbat na prezent; opakowania są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem herbatoholiczką - nie piję kawy w ogóle, za to herbatą nadrabiam. Ta wygląda zacnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię herbaty więc pewnie te też pryzpadłyby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wybrzydzam i nie lubię żadnej innej herbaty oprócz zwykłej czarnej, ale musi być SAGA :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja piję tylko English Breakfast :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym spróbowała tej herbaty. Lubię nowości

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam herbaty i z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam pić herbatę, a dodatkowo rano jest najlepsza. Zainteresowała mnie ta herbata Basilur będę musiała przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Narobiłas mi ochoty na herbatę, super post:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna filiżanka ! I Przez tą Herbatę czuję , że moja zielona, którą właśnie pije , to syf XD czas zmienić herbatę

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham herbaty i myślę, że byłoby pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam herbaty. Mam ich całą szafkę, ale czuję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma to jak donra herbata

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo słyszałam o tej herbacie😊 a żeby jestem nalogowcem w tej sferze, to się, zastanawiam, dlaczego jej jeszcze nie wypróbowałam🤔🤔🤔

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam herbatę ( jestem chyba herbatoholiczką ) :)
    Chętnie poznam się z tą marką bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)