Butelka NUK Nature Sense

Już przed narodzinami dziecka stoi przed nami wiele trudnych decyzji. Kupienie jak najlepszego łóżeczka, jaki materac wybrać i tak dalej. Wybór odpowiedniej butelki dla dziecka również jest bardzo ważny. Szczególnie dla tych karmiących piersią, które nie chcą by u ich dzieci zanikł odruch ssania. Często bywa tak, że już od narodzin dziecko karmione jest mlekiem z butelki. Niestety wiem z doświadczenia, że wiele smoczków jest nieakceptowanych przez dzieci. Moja kruszyna znalazła swój ulubiony i żaden inny nie jest przez nią dopuszczany.








Niedawno otrzymałyśmy propozycję współpracy z firmą NUK. Była bardzo kusząca, tym bardziej, że do tej pory nie mieliśmy okazji używać żadnego produktu tej firmy. Byłam pełna obaw, jednak postanowiłam zaryzykować.


Miałyśmy do wyboru butelkę NUK Nature Sense 150 lub 260 ml w czterech wersjach kolorystycznych – białej, niebieskiej, zielonej i różowej. Zdecydowałyśmy się na większą, białą buteleczkę, której zawartością mój mały głodomorek się naje.



Butelka NUK Nature Sense jest wykonana z wysokiej jakości wytrzymałego polipropylenu i nie zawiera BPA. Jej wyjątkowo szeroki otwór ułatwia napełnianie i czyszczenie. Osłonka smoczka zamyka wszystkie małe otwory przepływowe, dzięki czemu jest szczelna, nawet podczas potrząsania i jest idealnym towarzyszem poza domem. Praktyczna butelka ze smoczkiem, dającym naturalne odczucie podczas ssania, to doskonałe połączenie, tak abyście Ty i Twoje dziecko mieli wszystko, czego potrzebujecie. Butelka została zaprojektowana w taki sposób, aby jak najbardziej przypominała pierś matki. W przeciwieństwie do innych butelek posiada małe otworki, dziurki przepływowe, które są wzorowane na kanalikach mlecznych piersi, zapewnia swobodny i naturalny wypływ pokarmu. Bałam się, że moja niunia będzie się ksztusić, jednak moje obawy były niepotrzebne. Sam kształt smoczka różni się od butelek, które do tej pory używaliśmy. Karmienie jest dużo prostsze i bardziej naturalne. Dzięki NUK dzieci mają jeszcze bardziej naturalne odczucie podczas ssania. Odczucie, które jest jeszcze bardziej zbliżone do karmienia piersią. Buteleczka bardzo nam podpasowała i błyskawicznie jest opróżniana. Dzięki nietypowemu kształtowi nie muszę w nocy wstawać i specjalnie ustawiać butelki. W takiej buteleczce dziecko może swobodnie pić mleko matki, wodę, herbatkę, soczek, czy mleko modyfikowane. Końcówka smoczka jest wyjątkowo miękka, a oparcie dla warg szerokie i bardzo elastyczne, dzięki czemu przypomina pierś i brodawkę sutkową mamy.











Cechy produktu:
kilka małych otworów, które są wzorowane na kanalikach mlecznych w piersi, zapewnia swobodny i naturalny wypływ pokarmu
szerokie, elastyczne oparcie dla warg i wyjątkowo miękka końcówka smoczka - podobne do piersi mamy
innowacyjny Antykolkowy Odpowietrzacz pomaga zapobiegać połykaniu powietrza
butelka wykonana z wysokiej jakości polipropylenu (PP) jest wytrzymała i nie zawiera BPA
od 6 do 18 miesięcy, M (6 małych otworów do mleka modyfikowanego), pojemność 260 ml






Butelka posiada :
-Wyjątkowo miękką końcówkę smoczka, która jest szczególnie elastyczna i dostosowuje się do jamy ustnej dziecka, podobnie jak brodawka sutkowa mamy.
-Innowacyjny antykolkowy odpowietrzacz, który umożliwia swobodny wypływ pokarmu i pomaga zmniejszyć ilość powietrza połykanego przez dziecko.



Nowe butelki NUK Nature Sense -Tak blisko natury jak nigdy dotąd.


Dostępne są w dwóch wersjach wiekowych 0-6 i 6-18. Mogą służyć w dłuższym okresie rozwoju, wystarczy dokupić smoczek. Butelka dopasowuje się do rączki maluszka, dzięki czemu z upływem czasu pociecha może pić sama mleko modyfikowane lub herbatkę.







Wybór odpowiedniej butelki, to nie lada wyzwanie. Mimo tego, że o butelkach NUK słyszałam wiele pozytywnych opinii, wahałam się. Po wypróbowaniu jej wraz z moją niunią jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i już szykuję się do zakupu następnej. Została stworzona w taki sposób, aby karmienie, zarówno dla mamy, jak i dziecka było łatwe. Butelka bardzo przypadła nam do gustu. Mała jest zachwycona, a ja razem z nią. A Wy, używacie butelek tej firmy? Znacie ją?



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś/eś ! Bardzo miło mi Cię gościć. Dziękuję za każdy komentarz. Liczę, że będziesz wpadać częściej :)